به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از پلمپ 90 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ محمود قاسمی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب، از ابتدای سال در دستور کار پلیس عمومی شهرستان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی شهر بازدید به عمل آمده، تصریح کرد: به واحدهای صنفی در خصوص رعایت شئونات اسلامی، رعایت ساعت کار ، نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات الکترونیکی و فنی، ضوابط انتظامی و رعایت اصول حفاظتی برای پیشگیری از سرقت محل کار تذکر لازم داده شده است.
فرمانده انتظامی لاهیجان با تاکید بر پلمپ 90 واحد صنفی در سطح شهرستان از ابتدای سال، خاطرنشان کرد: اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و رعایت حقوق شهروندی و با هدف برخورد با صنوف متخلف صورت می گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی لنگرود نیز از پلمپ 23 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان، پلیس در مردادماه سال جاری به صورت محسوس و نامحسوس از 238 واحد صنفی بازدید کرد.
وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها 23 واحد صنفی پلمپ شد، خاطرنشان کرد: نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط نیروی انتظامی، علت اصلی پلمپ این واحدهای صنفی بوده است.
شهرستان های لاهیجان و لنگرود در شرق استان گیلان قرار دارند.
/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.