علیرضا حسنی از برگزاری تور رشت‌گردی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی از برگزاری تور رشت گردی   به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد و اظهار داشت: این تورها از تاریخ ۶ شهریورماه آغاز می شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این سفرهای یکروزه به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با جاذبه های تاریخی، فرهنگی و هویتی گیلان برنامه ریزی شده اند افزود: از جمله بناها و جاذبه های مسیر بازدید می توان به خانه قدیری؛ خانه ابریشمی، عمارت کلاه فرنگی ، ساختمان تاریخی شهرداری، پست ؛ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و عمارت تاریخی شورا ، خانه فرهنگ رشت ، موزه روستایی و موزه تاریخی طبیعی و تنوع زیستی اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه در این سفرهای یکروزه کودکان و نوجوانان از طریق راهنمایان سفر اطلاعات جامعی را از مکان‌های مورد بازدید دریافت می‌کنند گفت: اهدای بسته‌های فرهنگی به همسفران متناسب با گروه های سنی از دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تور رشت‌گردی است./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.