در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار رشت، 32 پروژه عمرانی بخش خمام با اعتباری بالغ بر 60 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، در حاشیه افتتاح این طرح‌ها که با حضور فرماندار شهرستان رشت، بخشدار خمام و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان به  بهره برداری رسید، سیروس‌شفقی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های جذب سرمایه گذاری رونق فضای کسب و کار است، اظهار داشت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین است خرسندیم که مردم عزیز باتکیه بر توانمندی‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه در شهرستان در جهت رونق اقتصادی و کسب و کار پیشقدم هستند.

فرماندارشهرستان رشت افزود: در بخش خمام به مناسبت‌هفته دولت 32 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 62 هزار و 425 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با تصریح بر اینکه این پروژه ها بیشتر در روستاها افتتاح شد ادامه داد:مسکن مددجویان، کارخانه پرورش قارچ ،کارخانه شالی‌کوبی، خانه و اقامتگاه بوم گردی و آسفالت راه روستایی از جمله طرح‌های افتتاح شده در این بخش بود.

شفقی با بیان اینکه در دوران دولت تدبیر و امید شاهد عدالت اجتماعی در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم، گفت: دولت رویکرد اعتدال را سرلوحه سیاست داخلی خود قرار داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تاکید بر اینکه توسعه روستاها و توزیع امکانات از اهداف مهم دولت دکتر روحانی است، گفت: امیدواریم با تلاش همه مسئولان رفاه اجتماعی را برای مردم عزیز به ویژه روستاییان فراهم سازیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.