به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان رضوانشهر، مجتمع اقامتی و گردشگری در بخش پره سر این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
عسگر حسنی پور فرماندار رضوانشهر در این آئین گفت: این طرح گردشگری در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از اعتبارات بخش خصوصی راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: این طرح گردشگری برای 5 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
بهره برداری از 40 پروژه اصلاح و تقویت توسعه شبکه برق در شهرستان رضوانشهر از دیگر پروژه های افتتاح شده در هفته دولت بود.
این طرح ها که شامل پست هوائی، احداث و توسعه شبکه و خط بیست کیلو ولت هوائی و خطوط فشار ضعیف زمینی و هوائی می باشد، با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد و هشتصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.
همزمان با هفته دولت، تعداد 23 واحد مسکونی مدد جویی به صورت متمرکز در بخش مرکزی روستای چنگریان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار رضوانشهر در آئین بهره برداری از واحدهای مسکونی خطاب به زحمت کشان کمیته امداد این شهرستان گفت: ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان اقدام قابل توجه است که همت و تلاش ویژه می خواهد و شما خدمت گذاران به آن اهداف نهایی دولت تدبیر و امید رسیده اید.
عسگرحسنی پور افزود: برای این 23 واحد مسکونی با زیر بنای یکهزار و 150 متر مربع، اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و یکصد میلیون ریال با بهره گیری از تسهیلات بانکی و امدادی و خیرین هزینه شده است.
وی افزود: واگذاری کلیه امتیازات مربوط به این پروژه اعم از آب، برق، گاز و پروانه ساخت به صورت رایگان بوده است.
همچنین در هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رضوانشهر، تعداد 2 پروژه عمرانی آسفالت و جدول گذاری به صورت متمرکز در روستای رودبارسرای بخش مرکزی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
هادی صیادی بخشدار مرکزی رضوانشهر گفت: برای این پروژه های عمرانی 3 میلیارد و 720 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
همزمان با هفته دولت، تعداد 6 پروژه و طرح خدماتی شهرداری به صورت متمرکز در شهر رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
سید شمس الدین ممدوح سرپرست شهرداری رضوانشهر گفت: این پروژه ها از قبیل، پوشش نهر، روشنایی و جدول بندی خیابان و موزائیک، پیاده رو سازی و موزائیک فرش، دفع آبهای سطحی، احداث پل و لوله گذاری و آسفالت معابر سطح شهر و شن ریزی معابر خاکی سطح شهر توسط شهرداری رضوانشهر می باشد.
لازم به ذکر است، برای این پروژه های عمرانی و خدماتی هشت میلیارد و 444 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شهرداری هزینه شده است.
همچنین فرماندار رضوانشهر در آیین تقدیر از کارمندان و مدیران نمونه ادارات و سازمانهای شهرستان گفت: افتخار ما این است که در بدنه دولت به مردم خدمت می کنیم و باور داریم که مردم ولی نعمت ما هستند.
به گزارش ایرنا، عسگر حسنی پور با اشاره به اهمیت جایگاه کارمند و نقش آن در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی افزود: هفته دولت پاسداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه به ملت، برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین مقدس به یادگار گذاشتند.
وی با بیان اینکه از مهم ترین شاخصه ها و ویژگی های دولتمردان در حکومت اسلامی خدمت رسانی بدون منت و افتخار کردن بر این خدمت رسانی است، تصریح کرد: در این راستا باید شهدای دولت و انقلاب را الگوی تمام عیار خود برای حرکت و سیر در خط انقلاب قرار دهیم.
فرماندار رضوانشهر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم عنوان و خاطرنشان کرد : هفته دولت سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.
حسنی پور بیان کرد: افتخار ما این است که در بدنه دولت به مردم خدمت می کنیم و به این مهم باور داریم که مردم ولی نعمت ما هستند.
وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر از فرصت گرانبهایی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار آنها قرار داد حداکثر استفاده را به نفع کشور و ملت به عمل آوردند و درحالی که در بالاترین مسئولیت‌های اجرایی نظام قرار داشتند، ‌متواضع‌ ترین افراد جامعه بودند و با صداقت کامل به مردم خدمت کردند.
فرماندار رضوانشهر با مهم دانستن این ایام گفت: این هفته، نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است که وجه تمایز آن از دیگر دولت ها در جهان امروزی، برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی می باشد چرا که خدمت گذاران آن از بین مردم برخاسته و برای خدمت به این عزیزان وارد عرصه شده اند.
ایشان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر شود.
در این آئین طهماسب قهرمانپور رئیس اداره امور مالیاتی، محسن آهنی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، حمید سالاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مولانا خوشحال رئیس اداره آبیاری و دکتر سهیل محمدپور رئیس شبکه دامپزشکی و همچنین 60 نفر از کارکنان ادارات مختلف این شهرستان بعنوان کارمندان نمونه در سال جاری انتخاب و تجلیل شدند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی**انتشار دهنده : بابایی
7293 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.