اشکان گوهری رئیس اداره راه وشهرسازی رودبار عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:این پروژه ها به طول بیش از چهار کیلومتر با هزینه ای بالغ بر پنج هزار و 760 میلیون ریال در شهرستان رودبار به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه ها،بیش از160 خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.
محمد تقی لطیفی رئیس اداره راه وشهرسازی سیاهکل نیز از افتتاح چهار طرح راهسازی در این شهرستان خبر داد وگفت:چهار پروژه آسفالت راه روستایی در مجموع به طول افزون بر شش کیلومتر با هزینه ای بالغ بر13 هزار و 20 میلیون ریال به طور همزمان مورد اقتتاح قرار گرفت که با اجرای آنها بیش از 400 خانوار از آسفالت مناسب راه برخوردار شدند.
همچنین رئیس اداره راه وشهرسازی رشت از افتتاح آسفالت راه روستایی گیساوندان به طول یک کیلومتر خبرداد.
محمد مجد افزود:این راه روستایی دربخش سنگرشهرستان رشت واقع است که برای اجرای آن بالغ بر یکهزارو 500 میلیون ریال هزینه شده است.
هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود. گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.
از 10 هزار و 816 کیلومتر راه های گیلان، افزون بر هشت هزار و 949 کیلومتر راه روستایی، یک هزار و 70 کیلومتر راه فرعی، 419 کیلومتر بزرگراه، 322 کیلومتر راه اصلی و 56 کیلومتر آزادراه است.
شهرستان های رودبار و سیاهکل در 67 کیلومتری جنوب و 55 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع هستند.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشار دهنده:بابایی
7296 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.