به گزارش روز یکشنبه ایرنا، اسدالله عباسی درجلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان املش اظهار داشت :دستگاههای اجرایی شهرستان باید در حداقل زمان وبا پیمانکاران قوی پروڑه های خود را به ثمر برسانند تا مردم از آنها بهره مند شوند.
وی تصریح کرد:مدیران دستگاههای اجرایی باید ضمن جذب صد درصدی اعتبارات اختصاص یافته استانی بتوانند در چانه زنی با مدیران استانی خود در جذب اعتبارات ملی نیز درحد2 برابر شهرستانی تلاش نمایند.
نماینده مردم شهرستانهای املش ورودسر افزود:مدیری ازاعتبارات به خوبی بهره مند می شود که طرح و پروڑه های مناسبی را تعریف کرده،مشکلات را دسته بندی کرده و آنگاه از اعتبارات برخوردار می شود درغیراین وضعیت از اعتبارات نمی تواند برخوردارشود.
وی با هشدار به مدیران کم کار افزود:مدیر دستگاهی که نمی تواند ازاعتباری که برای پروڑه اش گذاشتیم استفاده کند وآن اعتبار برگشت می خورد دیگر نباید از ما توقع اختصاص اعتبار داشته باشد.
عباسی افزود:مدیرانی که درانجام واجرایی کردن پروڑه ها با تنگناهای مالی مواجه می شوند و از اعتبارات استانی صد درصد برخوردارشده اند ما در جذب اعتبارات ملی به کمک آنها خواهیم امد به شرطی که گزارش درستی به ما داده شود.
وی خدمت به مردم وپیگیری مطالبات مردم راازوظایف مهم واولیت داریک مسئوول عنوان کرد وافزود:مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نباید ازگزارش دادن کارها به فرماندار ونماینده خود در مجلس غفلت کنند.
فرمانداراملش نیز دراین جلسه گفت:،اعتبارات استانی شهرستان املش نسبت به سال گذشته رشد داشته و از11 میلیارد واندی به 13 میلیارد و680 میلیون تومان افزایش یافته است.
یونس محمودی بااشاره به اینکه اعتبارات سال جاری باتوجه به شاخص های مشخصی اختصاص می یابد افزود:متأسفانه درمولفه جمعیتی ما نتوانستیم ازاعتبارات خوبی برخوردارشویم اما درمولفه محرومیت ،شهرستان املش درشاخص 2درصد نفت وگاز،این شاخص به 3 درصدافزایش یافت واعتبارات ما دراین بخش رشد خوبی داشت.
وی خاطرنشان کرد :درشهرستان املش245پروڑه نیمه تمام داریم که انشاءالله باتلاش واهتمام مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان،شاهدیک جهش در به ثمر رساندن پروڑه ها باشد.
در ادامه این نشست رضایی دبیر و نماینده شهرستان املش در استانداری گیلان گفت:اختصاص اعتبارات درتجهیزساختمانهامرهون پیشرفت فیزیکی بالای 50درصداست.
وی افزود:شهرستان املش بعلت اینکه دربخش جمعیتی نتوانست ازاعتبارلازم برخوردارشود ولی در بخش محرومیت توانست از اعتبارات استانی خوبی برخوردار شود تا از این طریق بتواند با رشد اعتبارات نسبت به انجام طرح ها وپروڑه های تعریف شده اقدام کند.
در این جلسه اعتبارات اختصاص یافته به هرکدام ازدستگاههای اجرایی شهرستان قرائت شدسپس پس ازتبادل نظرنسبت به کم وکیف وافزایش یافتن اعتباربعضی ازطرح ها وپروڑه ها تغییراتی حاصل شد.
شهرستان املش با2بخش مرکزی و رانکوه،باجمعیتی حدود46 هزار نفر در 75 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
خبرنگار: جهانی **انتشار دهنده: بابایی
7291 /6030 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.