به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها، زبده ترین کاراته کاران استان گیلان و دارای سابقه حضور در تیم ملی امید در رشت با هم به رقابت پرداختند.
در این مسابقات ، الیاس محمدزاده ، دانیال زحمتکش ، مهدی رحیمی نژاد ، محمدمهدی قاهری ، حمید حسنی پور ، سیدرضا خوشکلام ، امیرحسین سهرابی ، مجتبی محمدی و محمدرضا گیلان پور در این مسابقات با هم رقابت کردند.
در پایان این رقابت ها در محل آکادمی کاراته استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت سیدرضا خوشکلام برابر حریفان خود به برتری رسید و عنوان قهرمان قهرمانان کاراته گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین در رقابت های رده سنی 16 الی 22 سال نیز که در سه وزن برگزار شد ، آروین آدوس ، علیرضا بندری و جواد رنجبر با پیروزی برابر حریفان خود مقام قهرمانی را کسب کردند.
در رقابت های رده سنی 12 الی 15 سال نیز که در دو وزن انجام شد، امیرحسین پورجعفری و ماهان نوروزی عناوین قهرمانی را تصاحب کردند.
در پایان از سوی مسئولان هیات کاراته استان گیلان به نفرات برتر رقابت های قهرمان قهرمانان، لوح قهرمانی و همچنین جوایز نقدی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی کاراته ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
سرپرست هیات بسکتبال گیلان از میزبانی رقابت های بسکتبال نوجوانان پسر کشور در این استان خبر داد.
محمد رفیعی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور، از عصر دوشنبه در رشت آغاز می شود.
وی افزود: در این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان پسر استان ها گیلان ، خراسان رضوی ، کردستان و خوزستان حضور خواهند یافت.
وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، به صورت دوره ای و به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.
وی بیان کرد: در پایان این مسابقات، تیم های اول و دوم این گروه ، جواز حضور در مرحله سوم رقابت های بسکتبال نوجوانان کشور را کسب خواهند کرد که امیدواریم تیم گیلان بتواند به مرحله سوم راه یابد.
سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور 16 تیم در چهار گروه با هم رقابت می کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله سوم راه می یابند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.