به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت عصر شنبه سه بر 2 برابر همشهری خود تیم شهرداری رشت به برتری دست یافت.
در جریان این مسابقه از هفته چهارم این رقابت ها هر دو تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس و شهرداری رشت یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند اما این تیم پرسپولیس بود که توانست در این بازی به برتری برسد.
البته هر دو تیم نوجوانان شهرداری رشت و پرسپولیس رشت برای اینکه صدرنشین این رقابت ها شوند و به چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ گیلان دست یابند، با ترکیبی هجومی وارد زمین بازی شدند اما تیم پرسپولیس رشت بهتر از فرصت ها سود برد و با برتری در این مسابقه، در صدر جدول گیلان قرار گرفت.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ، تیم فجر رضوانشهر با نتیجه یک بر صفر توانست تیم فوتبال نوجوانان خزر لنگرود را شکست دهد.
در دیگر بازی این رقابت ها نیز ، تیم های کادوس ماسال و شاهین بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شاهین بندرانزلی در یک بازی پرگل، با نتیجه پنج بر 2 حریفش را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با کسب 12 امتیاز در صدر قرار گرفت ، تیم های شهرداری رشت و فراز لاهیجان با کسب 9 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
رشت - ایرنا - جشنوره فوتبال زیر 12 سال استان گیلان با حضور بیش از 200 فوتبالیست در رشت برگزار شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در خصوص برپایی این جشنواره در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این جشنواره ، بازیکنان مدارس فوتبال 13 شهرستان گیلان حضور یافتند.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، در این جشنواره در ورزشگاه شهید عضدی رشت فوتبالیست های زیر 12 سال کلاس های دارای مجوز از هیات فوتبال گیلان شرکت داشتند.
وی بیان کرد: همچنین استعدادیاب های هیات فوتبال استان گیلان نیز در این جشنواره حضور یافتند تا برترین بازیکنان را انتخاب تا به اردوی تیم منتخب زیر 12 سال گیلان معرفی شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره مدارس فوتبال دختران زیر 14 سال استان گیلان نیز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: در این جشنواره نیز، بیش از 50 فوتبالیست دختر زیر 14 سال از 13 مدرسه فوتبال حضور یافتند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.