به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: در 14 ماه گذشته، نزدیک به 560 میلیارد تومان تسهیلات به 980 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
وی با بیان این که ریل سرمایه گذاری در گیلان راه افتاده، اظهار کرد: البته این به معنی حل مشکل بیکاری در استان نیست.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش نرخ بیکاری در استان بیان کرد: با تلاش های انجام شده توانستیم نرخ بیکاری را از 6 / 15 ، به 3 / 11 درصد کاهش دهیم.
نجفی همچنین به تلاش های انجام شده در بخش عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: برای احیاء زیرساخت ها، ساخت سد و بیمارستان در استان اقدامات خوبی شده؛ ساخت سدهای لاستیکی از تعهدات ماست و بر این اساس، کلنگ 11 سد لاستیکی فردا به مناسبت هفته دولت در تالش به زمین زده می شود.
نجفی با بیان رشد شاخص ها در بخش های مختلف در استان گیلان در مقایسه با سال 92 تصریح کرد: در این مدت در بخش های مختلف از جمله آب ، راه روستایی، آسفالت و گاز شاهد رشد هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: طی چهار سال گذشته در فضای روزهای اول مسئولیت در استانداری، تلاشم این بود که همیشه از حاشیه ها به دور باشم و به کارهای اساسی استان بیشتر بپردازم.
نجفی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت یادآور مردان پاک نظام و فرزندانی است که در راه اعتلای انقلاب اسلامی و پاسداشت نظام به شهادت رسیدند.
استاندار گیلان بیان داشت: هفته دولت فرصتی است تا کارگزاران و دولتمردان نظام عملکردها و خدمات انجام شده را برای مردم بیان کنند.
هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود. گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.
از اول تا هشتم شهریورماه، هفته دولت است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.