۷۴ پروژه تولیدی ، عمران شهری ، خدماتی و اشتغالزایی در شهرستان انزلی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندر‌انزلی، با حضور میرشمس مومنی‌زاده فرماندار، حسن خسته‌بند نماینده و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بندرانزلی ۷۴ پروژه تولیدی، عمران شهری، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل سردخانه یک هزار تنی، ۶۳ پروژه عمران شهری، ۹ پروژه بخشداری مرکزی در حوزه عمران و آسفالت و شبکه فاضلاب و یک پروژه اشتغالزایی است.

بهره‌برداری سردخانه یک هزار تنی در بخش کشاورزی با مجموع یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در کلویر انزلی افتتاح شد که بخشی از این اعتبارات تسهیلات پرداخت شده به متقاضی و مابقی آورده خود شخص بوده‌است. با بهره‌برداری از این طرح برای هفت نفر اشتغالزایی شده‌است.
میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندر‌انزلی،در مراسم افتتاح این سردخانه اظهار کرد: پروژه‌های امسال در قیاس با سال گذشته رشد سه برابری داشته و در هفته دولت سال گذشته 95 پروژه با اعتبار 220 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌بود.

وی افزود: پتانسیل این شهرستان و استحقاق مردم آن بیش از این موارد است و با تعامل ، همگرایی و هم افزایی تلاش می‌کنیم که در هفته دولت سال آینده رشد 10 برابری پروژه‌ها را به مردم گزارش دهیم .

مومنی زاده با اشاره به افتتاح پروژه سردخانه هزار تنی در بندرانزلی تصریح کرد: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی حمایت شود تا علاوه بر افزایش سطح تولید ناخالص ملی کشور ، اشتغالزایی و به تبع آن درآمد مردم نیز افزایش یابد .

وی با اشاره به اینکه انبار‌داری و سردخانه نیز یکی از حلقه‌های سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: این سردخانه با اعتباری افزون بر 13 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بخش خصوصی احداث شده‌است .

افتتاح ۶۳ پروژه عمران شهری مربوط به شهرداری انزلی نیز یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحی بوده که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده‌است.

۹ پروژه بخشداری مرکزی انزلی در حوزه عمران و آبادانی در لیجارکی با ۶۱۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی این روز بود.

بهره‌برداری از کارگاه نباتی و سوهان پزی یکی از طرح‌های اشتغالزایی که با ایجاد فرصت شغلی برای شش نفر و اعتبار ۴۰ میلیون تومانی افتتاح شد./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.