چند طرح عمرانی با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس و روسای ادارات شهر لاهیجان به مناسبت هفته دولت در بخش رودبنه این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،این طرح‌ها شامل آسفالت و زیرسازی راه های روستایی و شهری ، رفع ضعف برق ،ایستگاه تقلیل فشارگاز و چند طرح شهرداری رودبنه بودند که طی مراسم های جداگانه افتتاح شدند. 
طرح جداسازی آبیاری تحت فشار فضای سبز بلوار امام خمینی (ره ) رودبنه با اعتبار دومیلیارد و 500میلیون ریال ، جدول گذاری خیابان امام خمینی(ره ) به طول چهارهزارمتر از محل اعتبارات استانی و شهرداری به مبلغ دومیلیارد ریال ، آسفالت خیابان تقی پور رودبنه به مساحت 700متر مربع و با هزینه 280میلیون ریال از طرح های شهرداری رودبنه بودند که به بهره برداری رسیدند. 
آسفالت خیابان ساحل رودبنه نیز به مقدار چهارهزارمترمربع و با هزینه یک میلیارد و 600میلیون ریال و آسفالت خیابان حافظ با هزینه 450 میلیون ریال از دیگر طرح های بهره برداری شده شهرداری رودبنه به شمار می روند. 
طرح آسفالت روستای لاکمه سر به صدابسته به طول 700متر با اعتبارات استانی سه میلیارد ریال ، راه روستایی بشوپشته به بالارود به طول یک هزارو600متر با هزینه 25میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز از جمله دیگر طرح‌های هفته دولت بودند که در روز شنبه در این بخش به بهره برداری رسیدند. 
طرح رفع ضعف برق انتهای خیابان امام حسین (ع) رودبنه به طول 300متر ، خط 20کیلو ولت هوایی ، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 100کیلوولت آمپر ،دو فیدر خروجی ترانس با اعتبار 700میلیون ریال از جمله طرح‌های اداره برق شهرستان لاهیجان در منطقه رودبنه هستند با حضور مسوولان افتتاح شدند. 
علاوه بر این طرح‌ها که توسط ادارات شهرستان در بخش رودبنه به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیدند طرح‌های بخشداری نیز شامل زیرسازی راه، شن‌ریزی و احداث پل در روستای بارکوسرا و ایشکا و افتتاح بوستان روستای پهمدان به عنوان اولین بوستان روستایی در گیلان نیز با هزینه چهارمیلیارد و 700میلیون ریال امروز در مراسم  جداگانه از آنها بهره‌برداری شد.

در هفته دولت امسال 163 طرح و پروژه عمرانی در شهرستان لاهیجان به بهره برداری می رسند که برای این طرح ها بیش از 179میلیارد و 202میلیون تومان هزینه شده است و با افتتاح آنها، یک هزار و 947فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می شود.

5

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.