رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستانه اشرفیه در حاشیه واگذاری نمادین یکی از این واحدهای مسکونی اظهار داشت: 4 مورد از این منازل در شهر آستانه اشرفیه ، یک واحد در شهر کیاشهر و 11 واحد دیگر نیز در مناطق روستایی تجن گوکه ، نوشر، داخل پایین ،صفرابسته ، دستک، دهسر ، اشمان دهکا، گیلده ، سوخته کوه و کیسم به مرحله احداث و بهره برداری رسیده است.
فریدون زراعتی زیربنای هر یک از این واحدهای مسکونی را بین 40 تا 45 مترمربع عنوان و تصریح ک د: برای احداث این واحدهای مسکونی 3 میلیارد و 520 میلیون ریال هزینه شده که از این میزان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و مابقی نیز از محل آورده مددجویان تحت پوشش تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه از کل مجموع اعتبارات دولتی جهت احداث این واحدهای مسکونی یک میلیارد و 440 میلیون ریال به صورت کمکهای بلاعوض بوده ، افزود: عملیات احداث این واحدهای مسکونی از آذر ماه سال گذشته آغاز شده است.
زراعتی رفع مشکل مسکن محرومان و نیازمندان را از دغدغه های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان و اضافه کرد: هم اکنون تعداد 5 هزار و 830 خانوار نیازمند ،تحت پوشش کمکهای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) گامهای موثری را در جهت رفع مشکلات محرومان و نیازمندان در جامعه برداشته است.
رحیم حیدری ،رفع مشکل مسکن محرومان توسط کمیته امداد را ارزشمند دانست و گفت: توزیع عادلانه خدمات نیز از اهداف مهمی است که از سوی دولت با جدیت دنبال می شود.
در آیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی مددجویی جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان آستانه اشرفیه نیز حضور داشتند.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا رنجکش **انتشار دهنده: بابایی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.