این طرح ها شامل آسفالت و زیرسازی راه های روستایی و شهری ، رفع ضعف برق ،ایستگاه تقلیل فشارگاز و چند طرح شهرداری رودبنه طی مراسم جداگانه افتتاح شدند.
طرح آبیاری تحت فشار فضای سبز بلوار امام خمینی (ره ) رودبنه با اعتبار دومیلیارد و 500میلیون ریال ، جدول گذاری خیابان امام خمینی(ره ) به طول چهارهزارمتر از محل اعتبارات استانی و شهرداری به مبلغ دو میلیارد ریال ، آسفالت خیابان تقی پور رودبنه به مساحت 700متر مربع و با هزینه 280میلیون ریال از طرح های مورد بهره برداری شهرداری رودبنه بودند.
آسفالت خیابان ساحل رودبنه نیز به مساحت چهارهزارمترمربع و با هزینه یک میلیارد و 600میلیون ریال و آسفالت خیابان حافظ با هزینه 450 میلیون ریال از دیگر طرح های بهره برداری شده شهرداری رودبنه به شمار می روند.
طرح آسفالت روستای لاکمه سر به صدابسته به طول 700متر با اعتبارات استانی سه میلیارد ریال ، راه روستایی بشوپشته به بالارود به طول یک هزارو 600 متر با هزینه 25میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز از جمله دیگر طرح های هفته دولت بودند که در روز شنبه در این بخش به بهره برداری رسیدند.
طرح رفع ضعف برق انتهای خیابان امام حسین (ع) رودبنه به طول 300متر ، خط 20کیلو ولت هوایی ، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 100کیلو ولت آمپر ،دو فیدر خروجی ترانس با اعتبار 700میلیون ریال از جمله طرح های اداره برق شهرستان لاهیجان در منطقه رودبنه با حضور مسوولان افتتاح شدند.
رضا مهدوی بخشدار رودبنه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح های بخشداری نیز شامل زیرسازی راه ، شن ریزی و احداث پل در روستای بارکوسرا و ایشکا و افتتاح بوستان روستای پهمدان به عنوان اولین بوستان روستایی در گیلان نیز با هزینه چهارمیلیارد و 700میلیون ریال امروز طی مراسم جداگانه مورد بهره برداری قرار گرفت .
در هفته دولت امسال 163 طرح و پروژه عمرانی در شهرستان لاهیجان به بهره برداری می رسند که برای این طرح ها بیش از 179میلیارد و 202میلیون تومان هزینه شده است و با افتتاح آنها، یک هزار و 947فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می شود.
شهرستان لاهیجان به دوبخش مرکزی به محوریت شهر لاهیجان و بخش رودبنه به محوریت شهر رودبنه تقسیم شده است که بر اساس آخرین سرشماری این شهرستان حدود 167هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: نظرپور**انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.