به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان این مسابقه که از هفته اول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان برگزار شد ، تیم شهرداری کوچصفهان برتر از حریف خود ظاهر شد و با برتری در این بازی ، این مسابقات را با پیروزی آغاز کرد.
در دیگر دیدار برگزار شده از هفته اول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان نیز، تیم های مهتاب بافت شفت و شاهین بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
همچنین قرار بود در چارچوب این رقابت ها تیم های فوتبال ملوان نوین بندرانزلی و کادوس ماسال به مصاف هم بروند که به دلیل عدم حضور تیم کادوس ماسال، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود ملوان نوین انزلی اعلام شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته اول ، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای ، شهرداری آستارا ، ملوان نوین انزلی ، شهرداری کوچصفهان ، دخانیات رشت و میرزاکوچک صومعه سرا با کسب سه امتیاز به ترتیب در رتبه های اول تا ششم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
**
یکدوره مسابقه تیراندازی توسط دختران بدسرپرست به مناسبت هفته دولت در رشت برگزار شد.
رئیس هیات تیراندازی استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات ، 10 دختر بدسرپرست حضور داشتند.
باب الله زارع افزود: ابتدا مسئولان هیات تیراندازی استان گیلان از مکان نگهداری این دختران بازدید کردند و قرار شد که آنان را به مسابقات تیراندازی دعوت کنیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل ، میزبان این فرزندان عزیز هستیم تا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، یکدوره مسابقه تیراندازی بین دختران بدسرپرست برگزار شود.
یکی از مرببان دختران بدسرپرست رشت نیز گفت: 26 دختر بدپسرپرست رده سنی هفت تا 18 سال به صورت شبانه روزی زیر نظر 6 مربی در این مکان حضور دارند.
کبری اسماعیل پور افزود: گرچه این دختران بدسرپرست هستند، اما خوشبختانه همه آنان تحصیلکرده اند و در حوزه های اجتماعی نیز ، فعالیت دارند.
وی ادامه داد: همچنین چند دختر بدسرپرست در دانشگاه قبول شده اند و یکی از آنان نیز قهرمان یکی از رشته های ورزشی است و هم اینک نیز 10 دختر در مسابقات تیراندازی حضور یافته اند.
در پایان این رقابت ها در سالن تیراندازی میرزاکوچک رشت از سوی مسئولان هیات تیراندازی گیلان، به نفرات برتر این رقابت ها، جوایزی اهداء شد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.