آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش نشانی رشت در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم را نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۶۰ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارائه دادند.

 به گزارش ایلنا از رشت،  شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی  بالغ بر ۱۱۵۸ تماس شهروندان بوده که از این تعداد۶۰ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: این عملیات ها با ۱۹۹ مرتبه خروج خودروهای اطفایی جهت پوشش ۲ مورد حریق منزل مسکونی، یک مورد حریق تجاری، ۳۸ مورد حریق علفزار و ضایعات، یک مورد رها سازی حیوانات محبوس شده، ۸ مورد قفل درب و محبوس شدن در منزل مسکونی، خودرو و آسانسور، ۲ مورد گیر کردن حلقه انگشتری، یک مورد مشاهده دود از منزل مسکونی، یک مورد تصادف خودرو، یک مورد استشمام بوی سوختگی از مغازه طباخی، ۳ مورد استقرار خودرویی و ۲ مورد خدمات ایمنی بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان بواسطه عملیات‌های مکرر، نفس‌گیر و چندین ساعته تقدیر کرد و از شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به امر پیشگیری از حوادث، یاریگر آتش نشانان شهرشان باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.