عسگرحسنی پور روز شنبه به مناسبت هفته دولت در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : اهداف دولت تدبیر و امید خدمات رسانی به مردم است به طوری که در دولت یازدهم ما شاهد بودیم که 455 پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف با اعتبار بالغ بر 157 میلیارد تومان، تحویل مردم شریف این شهرستان شد که موجبات رضایت مندی مردم را فراهم نمود.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان افزود : در هفته دولت امسال نیز با تلاش و پیگیری های شبانه روزی همه عوامل شاهد افتتاح و بهره برداری بیش از 48 پروژه در حوزه های مختلف با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و هفتصد میلیون ریال هستیم.
حسنی پور بیان کرد: علاوه بر 48 پروژه اعلام شده، دو پروژه مجتمع آبرسانی رودکنار پره سر و بیمارستان 32 تختخوابی شهدای رضوانشهر نیز از فروردین سال 96 تاکنون مجموعاً 420 میلیارد ریال در این شهرستان، شاهد توسعه عمرانی بوده ایم که این از توجهات دولت آقای دکتر روحانی در زمینه های توسعه اقتصادی و اشتغال زائی می باشد که با راه اندازی این پروژه ها برای 141 نفر اشتغال دائم ایجاد شده است.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به ساخت خانه مسکونی محرومان در این شهرستان از مسئولان کمیته امداد امام (ره)، فرماندهی سپاه پاسداران و اداره بهزیستی رضوانشهر برای فعالیت مناسب در این زمینه قدردانی کرد.
نماینده عالی دولت در رضوانشهر در پایان چشم انداز خوب و نویدبخش سال 96 را به مردم بشارت داد و گفت: برای امسال 22 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد و در تلاشیم با همراهی مسئولان شهرستان و امام جمعه محترم نسبت به توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان و تامین رضایت مندی مردم اقدام کنیم .
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی **انتشار دهنده: بابایی
7293 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.