به گزارش خبرنگار ایرنا آئین استقبال از امام جمعه بخش کرگانرود، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و روحانیان در میدان ورودی شهر لیسار برگزار شد و حجت الاسلام جعفرپور امام جمعه کرگانرود به همراه مردم و مسئولان با حضور در گلزار شهدای این بخش، به جایگاه رفیع آنان ادای احترام کرد.
در جلسه شورای اداری بخش کرگانرود که به مناسبت معرفی امام جمعه کرگانرود برگزار شد، حجت الاسلام اسلامی نژاد رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گیلان گفت: نماز جمعه از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است و با حضور و مشارکت مردم معنا و تبلور پیدا می کند.
وی افزود: با استقرار نهاد نماز جمعه در بخش کرگانرود، سی و چهارمین نماز عبادی سیاسی جمعه در استان گیلان برگزار می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: برگزاری اولین نماز جمعه در کرگانرود از خواسته های مردم خداجوی این بخش بود و تقارن آن با هفته دولت، اقدام مبارکی است که در تاریخ این بخش به یادگار خواهد ماند.
سیدجلال سیدمحمدی افزود: خرسندیم که در چهار سال گذشته، دولت تدبیر و امید موفق به استقرار نهاد گرانسنگ نماز جمعه در بخش های اسالم، حویق و کرگانرود تالش شد و این توفیق به کمک همه مسئولان میسر شد.
وی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ادامه داد: دولت تدبیر و امید در چهار سال نخست خدمتش موفق به اجرا و افتتاح ۹۲۵ طرح در شهرستان تالش شد و با وجود مشکلات و کمبودهای مالی، از کمترین فرصت ها بیشترین توفیق را برای خدمت به مردم به دست آورد.
سیدمحمدی اظهار کرد: در هفته دولت امسال نیز ۹۴ طرح با اعتباری حدود 350 میلیون ریال در مناطق مختلف شهرستان تالش به بهره برداری می رسد.
وی ابراز امیدواری کرد با فعالیت نهاد امامت جمعه در کرگانرود و حضور پرشور مردم در نماز جمعه این بخش، در سایه همراهی و همدلی مردم و مسئولان مشکلات اهالی برطرف شود.
بر اساس این گزارش حجت الاسلام جعفرپور امام جمعه بخش کرگانرود در خطبه های اولین نماز جمعه این بخش با دعوت مردم به تقوی و تبریک هفته دولت گفت: زینت بخش نماز جمعه، حضور مردم است و سنگر نماز جمعه با حضور مردم معنا پیدا می کند و این آئین، فرصت خدمت به انقلاب و مردم است.
وی افزود: خدمات ارزنده دولت به مردم و تلاش دولتمردان برای کاستن از مشکلات ملت بر هیچ کس پوشیده نیست و مردم، شایسته خدمات بیشتر و بهتری هستند.
بخش کرگانرود تالش بالغ بر ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشاردهنده: کبیری
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.