به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ محسن مبشری نیک روز جمعه به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته لاهیجان اظهار داشت: سازمان بین المللی هوانوردی (ایکائو) آسمان جمهوری اسلامی ایران را از امن ترین آسمان های دنیا معرفی کرده که هواپیماها در کمال امنیت ، آرامش و آسایش از آن عبور می کنند و این مهم از دستاوردهای فرزندان ملت در قرارگاه پدافند هوایی ارتش محسوب می شود.
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح و نیر نیروی هوایی، قاطعانه جلوی هرگونه تجاوز به کشور از طریق آسمان را می گیرند.
معاون عملیات قرارگاه خاتم الانبیاء ارتش گفت: جنگ های آینده، از راه زمینی نخواهد بود و در صورت وقوع ، این جنگ ها از طریق موشک و هواپیماست که در این میان، نقش بی بدیل پدافند هوایی کشور در کنار سایر نیروها در این زمینه ، به وضوح قابل مشاهده است.
وی با تبریک تقارن سالروز تشکیل پدافند هوایی با هفته دولت اظهار داشت: امروز کشور در یک پیچ تاریخی قرار دارد و ایران اسلامی با هدایت رهبری فرزانه و با همت فرزندان ملت در ارتش، روی پای خود ایستاده است.
سرهنگ مبشری نیک یادآور شد: با تلاش نیروهای پدافند هوایی و با تشکیل شرکت های دانش بنیان و استفاده از دانش بومی ، این نیرو در کشف عملیات، شناسایی ، رهگیری و درگیری به خودکفایی رسیده است.
دهم شهریورماه، سالروز فرمان تاریخی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش است.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
2007/6029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.