به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی املش گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی، ماموران انتظامی بخش رانکوه به یک دستگاه خودرو حامل بار چوب مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ احمد وکیل صادقی با اشاره به کشف 10 تن چوب قاچاق از نوع راش و توسکا در بازرسی از این خودرو افزود: راننده 45 ساله این خودرو دستگیر شد.
فرمانده انتظامی املش ارزش تقریبی چوب های قاچاق کشف شده را 130 میلیون ریال ذکر کرد و از ارسال پرونده متهم به منابع طبیعی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده انتظامی لنگرود از پلمپ 23 واحد صنفی متخلف طی مردادماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد گفت: ماموران نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی این شهرستان با راه اندازی گشت های کنترلی نظارتی در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران نظارت بر اماکن در مردادماه سال جاری از 238 واحد صنفی به طور محسوس و نامحسوس بازدید و 23 واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط نیروی انتظامی پلمپ کردند.
شهرستان های املش و لنگرود به ترتیب در 70 و 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.