با پیگیری شهردار لاهیجان، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان به سازمان تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در مراسم رونمایی از سر در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان،  محمود حسنی دیلمی، سرپرست سازمان آتش نشانی ، به ارائه گزارش جامعی از روند تشکیل سازمان و عملکرد واحد آتش نشانی پرداخت.

حسینعلی خدایگانی، ریاست شورای استان گیلان و شورای شهر لاهیجان در این مراسم گفت: سالهاست در دولت، شهرداریها رها شده اند و نهادی خود گردان هستند. عدم پرداختی ها به کارکنان صدیق و خدوم شهرداری لاهیجان، باعث نشد لحظه ای از کار دست بکشند.

وی افزود: اگر شهری پویا، مدرن و چابک می‌خواهیم باید از طرف دولت بیش از پیش به شهرداریها بها داده شود. متأسفانه  منابع درآمدی شهرداری‌ها محدود است و کفاف هزینه های جاری را نمی دهد.

سعید آگشته، شهردار لاهیجان در این مراسم رونمایی گفت: بر اساس میثاقی که داشتیم و قولی که داده بودیم، این اتفاق مبارک قبل از پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر به وقوع پیوست که اگر دیر انجام شد، از شهروندان حلالیت می طلبم و امیدوارم مجموعه این اتفاقات، برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان عزیز لاهیجان میمون و مبارک باشد.

وی خطاب به آتش نشانان لاهیجان افزود: هر لحظه ای که برای نجات جان مردم به آتش زدید، هر لحظه اش متعالی ترین نوع عبادت است.

شهردار لاهیجان گفت: امیدوارم دولت محترم نگاه ویژه ای به شهرداری‌ها داشته باشد که امروز مورد بی توجهی قرار گرفته اند.

آگشته در پایان نوید افتتاح و بهره برداری از خانه کشتی و پارک بانوان در هفته دولت را داد.

2

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.