مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی این استان در آذرماه سالجاری در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کریم خورسندی گفت: با موافقت رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مقرر شد جشنواره ملی مطبوعات در گیلان برگزار شود و بنابر این تصمیم، جزییات برپایی جشنواره با تشکیل ستادی در جلسات متعدد با حضور اعضای ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایتا خروجی جلسات به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه استان گیلان با داشتن کثرت رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌تواند خاستگاه برپایی جشنواره های فرهنگی و رسانه ای باشد، اظهار کرد: جشنواره ملی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی علاوه بر معرفی ظرفیت‌های استانی در زمینه گردشگری و رونق اقتصادی می‌تواند  به عنوان نقطه آغازی برای ماندگاری یک جشنواره در سطح ملی و برای سال های آتی شود.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری جشنواره متشکل از سازمان منطقه آزاد انزلی، خانه مطبوعات گیلان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، استانداری و چندین نهاد مرتبط دیگر خواهد بود و جشنواره مذکور در آذرماه سالجاری در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.