مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته های ورزشی استان گیلان با حضور رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیران ارشد اجرایی و ورزشی استان و منطقه استان به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته های ورزشی استان گیلان با حضور رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیران ارشد اجرایی و ورزشی استان و منطقه استان به میزبانی منطقه آزاد  انزلی برگزار می‌شود.

بنا براین گزارش این آیین تجلیل که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیأت پیشکسوتان استان در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار میشود و از 700 ورزشکار مدال آور و قهرمان گیلان زمین و تعدادی از خانواده های شهدای ورزشکار استان  که در تاریخ ورزش در عرصه های ملی و بین الملل افتخار آفرینی کردند، تقدیر  به عمل می آید.

این مراسم به منظور نکوداشت از مقام ورزشکانی است که با قهرمانی ها و برخورداری از روحیه پهلوانی، بخشی از هویت و غرور گیلانیان در عرصه های ملی و بین المللی ورزشی را شکل دادند برگزار می‌شود و سازمان منطقه آزاد انزلی بر این باور است که بزرگداشت مقام این عزیزان، تلاشی است جهت فرهنگ سازی آموزه ها و ترویج فرهنگ پهلوانی ایرانی-اسلامی؛ و اشاعه فرهنگ احترام به پیشکسوت به همراه حمایت از رشته های مختلف ورزشی در جهت ارتقائ شاخص های سلامتی جامعه که در چارچوب استانداردهای توسعه ارزیابی می شود.

 نوای مرشد و انجام ورزش باستانی، نواختن موسیقی سنتی فولکلور گیلانی و سخنرانی چند پیشکسوت به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان ورزشی استان و سخنرانی مقامات ارشد حاضر  از مهمترین بخش های این مراسم تجلیل است که صبح روز چهارشنبه 25 مرداد ماه با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استانی برگزار می شود.

 سازمان منطقه آزاد انزلی در سالهای اخیر با ایجاد و توسعه زیرساختهای ورزشی، حمایت از آموزش و استعدادیابی رشته های مختلف درسطح منطقه و میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی با حضور چهره های شاخص ورزشی بوده و سایر فعالیتهای ورزشی در راستای ترویج جوانان به ورزش، کاهش ناهنجاری های اجتماعی، برند سازی  و رشد توریسم ورزشی در منطقه و استان گام های موثر برداشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.