فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان با صدور پیامی روز خبرنگار را به صاحبان قلم تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

امنیت عمومی از اساسی ترین نیازهای انسانی به شمار می رود که حفظ آن بر عهده نیروی انتظامی گذارده شده و احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله ای ذهنی و درونی می باشد که برآیند عمل کلیه نهادهای اجتماعی است که در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی و به خصوص خبرنگاران در انعکاس رویدادها بسیار برجسته و بی بدیل است. 

بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، هم دوش با سایر نهادهای مسئول به خصوص نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدیرانه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده اند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند که در صحنه های سرنوشت ساز با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه در فرآیند پیچیده و دشوار تقابل با جنگ نرم دشمن با اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در راستای بازتاب واقعیات دفاع از امنیت،آزادگی و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. 

خبرنگاران و اصحاب رسانه باید پا به پای مردم فهیم ایران از طریق انعکاس به موقع جنایات و نسل کشی مسلمانان و مظلومان در غزه،عراق،یمن، سوریه و ...به افکار عمومی و نشان دادن چهره واقعی مدعیان حقوق بشر، حمایت و رسالت خطیر خود را محقق نمایند.  

 امروز فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی بر خود می بالند که با تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده خود با اصحاب رسانه گام های بلندی در توسعه نظم و امنیت بر می دارند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.