فرماندار ماسال گفت: با دستگاه‌هایی که اجرای مصوبات شورای ترافیک را به تاخیر بیندازند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد در جلسه شورای ترافیک شهرستان ماسال با اشاره به افزایش آمار تصادفات شهرستان در چند ماهه اخیر اظهار داشت: این امر نشانگر وجود مشکلات زیرساختی و فرهنگی در حوزه ترافیک شهرستان است.

وی با انتقاد از کندی در اجرای مصوبات شورای ترافیک، خاطرنشان کرد: در صورتی که عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک از سوی دستگاه ذیربط، منجر به بروز سانحه ی تصادف شود، بنده به عنوان رئیس شورای ترافیک، دستگاه متولی را به مراجع قضایی معرفی خواهم کرد.

فرماندار ماسال با ابراز رضایت از اقدامات اداره راهداری شهرستان در حوزه ی ترافیک، گفت: با توجه به این که در فصل کشاورزی، بسیاری از ماشین آلات کشاورزی نیز در جاده ها تردد می کنند، باید در این زمینه توجه و احتیاط لازم صورت بگیرد تا از بروز تصادفات و حوادث احتمالی کاسته شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان ماسال همچنین با بیان اینکه متاسفانه با افزایش میزان گردشگران، آمار تصادفات در مسیر ییلاقی شهرستان رو به فزونی گرفته است، افزود: باید با کمک همه ی مسئولین، راهکارهای مناسب از جمله نصب حفاظ گاردریل در نقاط پرخطر اتخاذ شود تا کمتر شاهد بروز سانحه ی تصادف در این مسیر باشیم.

قاسم نژاد با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ صحیح راهنمایی و رانندگی در بین عموم مردم، تصریح کرد: استفاده از سیاست ها ی آموزشی  و فرهنگ سازی در این زمینه، بهترین روش برای کاهش آمار تصادفات است.

وی کمبود علائم راهنمایی و رانندگی در سطح راههای شهرستان را یکی دیگر از عوامل افزایش تعداد تصادفات عنوان کرد و اظهار داشت: باید با هم افزایی پلیس راهور، اداره راهداری و شهرداری ها نواقص موجود شناسایی و در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

رفع مشکلات روشنایی معابر، بررسی راهکارهای کاهش ترافیک در مسیر ییلاقی، نصب سرعت‌کاه در نقاط پرحادثه از جمله دیگر تصمیمات حاضرین این جلسه شورای ترافیک شهرستان بود که با حضور فرماندار، اعضای شورای ترافیک شهرستان و معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.