مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: اختصاص ساعات حق التدریس در مقاطع متوسطه اول و دوم به مربیان پیش دبستانی تلاش برای جذب حداکثری این مربیان است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در جلسه مشترک شورای پروژه مهر وکمیته برنامه ریزی گفت: تمام تلاش آموزش و پرورش بر آماده سازی هر چه بهتر مدارس در آغاز سال جدید تحصیلی است و سازماندهی نیروی انسانی ، یکی از مهم ترین این برنامه هاست. وی با اشاره به اهمیت موضوع نقل و انتقالات آموزشی فرهنگیان ، خاطرنشان کرد: با هماهنگی بیشتر ادارات مبدأ و مقصد و مساعدت حداکثری با نقل و انتقال فرهنگیان ، از سخت گیری های بی مورد پرهیز شود. مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان ، در مورد تبدیل وضعیت آموزشی فرهنگیان گفت: با توجه به نیازهای مقاطع تحصیلی، تصمیم گیری کارشناسی و سریع می تواند بسیاری از نیازهای آموزشی ادارات را رفع کند. حاجتی انتقال و جابجایی دانش آموزان به مدارس دیگر  را از تصمیمات مهم ادارات آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: در این فرآیند ، کار کارشناسی، فاصله بین دو مدرسه و رعایت ضریب امنیتی و سلامت دانش آموزان از مواردی است که حتماً مورد توجه آموزش و پرورش است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان هم در این نشست با توجه به اهمیت اتمام پروژه های نیمه تمام و با توجه به کمبود اعتبارات مالی گفت: درخواست می شود که در کمیته های برنامه ریزی شهرستانها از تعریف پروژه های جدید آموزشی تا زمان اتمام پروژه های ناتمام، خودداری شود.

وی با اشاره به ظرفیت بنیاد برکت در ساخت مدارس گفت: امسال 4 مدرسه در شهرهای تالش و رضوانشهر ساخته می شود و در صورت مهیا شدن شرایط ، این رقم به 6 مدرسه قابل افزایش است.  

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.