معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به گیلان و شرکت در جلسه شورای حمل و نقل این استان ، از حل مشکلات و موانع موجود در حوزه استخدامی، بودجه ای و ساختاری این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی که به همراه تعدادی از مدیران به این استان سفر کرده بود با شرکت در جلسه شورای حمل و نقل استان گیلان ، به ارائه گزارشی از  عملکرد وزارتخانه در خصوص مباحث استخدامی ، سرمایه انسانی و  ساختار ستادی  استان ها  پرداخت و از حل مسائل و مشکلات موجود در حوزه ی استخدام ، بودجه و چارتی ادارات کل خبر داد.

وی در ابتدا عنوان کرد : تشکیلات تفصیلی ستاد وزارت راه و شهرسازی با تصویب در سازمان امور استخدامی به وزارت متبوع ابلاغ شد .

وی در ادامه اظهار داشت : در خصوص ساختار ستادی ادارات کل راه و شهرسازی بیشتر به دنبال ایجاد ساختاری در سازمانها هستیم که ماموریت راهبری ، برنامه ریزی و نظارت را داشته باشد و با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت ، مدیران استانی نگاه خود را در اجرای ماموریتها از پروژه محور به برنامه محور تغییر دهند .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص اهمیت بحث آموزش با توجه به تصویب و ابلاغ برنامه آموزشی سال 96 استانها بر برگزاری دوره های آموزشی پیش‌بینی شده در سالجاری تاکید و اعلام کرد: هزینه در این امور ، سرمایه گذاری است و ما ملزم به اجرای این دوره‌ها در جهت ارتقاء دانش همکاران هستیم .

 در این جلسه هر یک از مدیران شورای حمل و نقل استان گیلان گزارشی از عملکرد و برنامه های در دست اقدام حوزه خود ارائه کردند و پس از پایان جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع و هیئت همراه به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با حضور در محل کار همکاران این اداره کل با آنها دیدار و به گفتگو پرداختند.

 گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  و هیئت همراه در پایان سفر یکروزه خود به گیلان نشستی صمیمی با مدیران و جمعی از روسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل راه و شهرسازی برگزار کردند و در این جلسه هر یک از مدیران و روسای ادارات با بیان مسائل و نقطه نظرات خود ، گزارشی از عملکرد مجموعه مدیریتی خود ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.