مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت:با توجه به افزایش بی سابقه گرمای استان گیلان و افزایش مصرف برق در استان، مشترکین محترم از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف استفاده نکنند.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی در خصوص تامین برق پایدار برای مشترکین،اظهار کرد:تمامی پرسنل و اکیپ های عملیاتی به همراه پیمانکاران در حالت آماده باش بوده و برای تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین عزیز و هم استانی های ارجمند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود:راهکارهای متفاوتی برای تامین برق پایدار مشترکین اتخاذ شده است از جمله این راهکارها،طرح ذخیره عملیاتی، طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی برای صنایع استان و فرهنگ سازی در زمینه استفاده بهینه از برق می باشد. همچنین شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان رایزنی های مختلفی را با استاندار محترم استان در راستای استفاده بهینه از برق و جلوگیری از قطعی برق انجام داده است که با دستور استاندار محترم استان گیلان ساعات کار ادارات استان تغییر یافت. 

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، گرمای هوای کشور در هفته دوم مردادماه امسال افزایش پیدا خواهد کرد،گفت : با عنایت به گرمای شدید، به منظور استفاده بهینه از انرژی برق و حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از افت ولتاژ و خاموشی های احتمالی، از مشترکین عزیز و هم استانی های محترم درخواست می کنیم از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف(12 الی 17 و 20 الی 24) استفاده نکنند. 

بلبل آبادی با بیان اینکه پیک مصرف برق استان گیلان در سالجاری رکورد زد،تصریح کرد:پیک مصرف برق استان گیلان با ثبت رکورد 1626 مگاوات در روز یکشنبه،اول مرداد نسبت به پیک سال گذشته با افزایش 19 مگاواتی روبرو شد. ثبت این رکورد در حالی اتفاق افتاد که پیک سال 95 استان گیلان در 24 مرداد و حدود1607 مگاوات بود.

وی بیان کرد:پیش بینی می شود که پیک بار سال 96 با توجه به روزهای گرم پیش رو از این رقم نیز فراتر رود و شاهد ثبت رکورد بی سابقه مصرف برق در استان گیلان باشیم. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.