فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از سفر استاندار گیلان برای آغاز علمیات اجرایی یک پروژه بزرگ آبرسانی جهت مصارف کشاورزی و شرب در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آستارا،  یونس رنجکش ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: محمد علی نجفی فردا سه شنبه در راس هیاتی متشکل از جمعی از مدیران کل استان گیلان برای کلنگ زنی یکی از بزرگترین سدهای لاستیکی به شهرستان مرزی بندر آستارا سفر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های چند ماهه اخیر به منظور رفع مشکلات منابع آبی شهرستان مرزی بندر آستارا و با کسب مجوزهای لازم و تخصیص اعتبار از سوی سازمان آب منطقه ای گیلان این پروژه اجرایی می‌شود.

وی گفت: یکی از دغدغه های مدیریت شهرستان رفع مشکلات و چالش های آب در آستارا است که با پیگیری ها و تاکیدات استاندار محترم اقدامات آن در سال جاری برنامه ریزی شد و یکی از مهم ترین پروژه های دولت تدبیر و امید با توجه به نیازهای اساسی شهرستان در این منطقه است.

وی اظهارداشت: با بررسی های به عمل آمده از سوی شرکت آب منطقه ای اجرای این پروژه نقش مهمی در رفع حدود 70 درصد مشکلات آب منطقه را در زمینه های کشاورزی و شرب در حوزه های شهری و روستایی بر طرف خواهد کرد.

فرماندار آستارا با تاکید بر اقدامات زیربنایی دولت تدبیر و امید در رفع مشکلات این شهرستان مرزی یادآور شد : هر چند که در گذشته بدلیل عدم توجه به زیرساخت ها شاهد انباشته شدن مطالبات مردمی و وجود کمبودها در این زمینه هستیم اما نگاه دولت و مجموعه مدیریت استان در شرایط فعلی بر اساس رویکرد ایجاد زیر ساخت های پایدار در رفع مشکلات می باشد که احداث سد مورد نظر یکی از زیر ساخت های اساسی در رفع مشکلات موجود است.

رنجکش یادآور شد: در هفته اخیر جلسات متعددی با مدیرعامل آب منطقه گیلان در آستارا برگزار شده است و امیدواریم با برنامه ریزی هایی که این سازمان انجام داده است در آینده نزدیک شاهد بهره برداری این پروژه بزرگ سد لاستیکی که کاری ویژه در این شهرستان است باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.