رضا قشلاقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان گشت های مشترک تعزیرات حکومتی و نظارت واحدهای عرضه کالا و خدمات بازار بزرگ رشت و واحدهای پذیرایی مسیر رشت به انزلی مراجعه و تعدادی واحد متخلف شناسایی و اعمال قانون شدند.
وی اظهار کرد: همچنین در این بازدیدها که با تیم های بازرسی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، کارشناسان مرکز بهداشت ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ،دامپزشکی و ماموران اماکن نیروی انتظامی انجام شد، یک واحد عرضه کالا و سه واحد پذیرایی بدلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی تعطیل شدند.
وی تصریح کرد: در همین راستا، مقدار 99 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته نیز ضبط و در محل معدوم شد.
قشلاقی در ادامه به شناسایی یکی از عوامل اصلی قاچاق پارچه در گیلان اشاره و بیان کرد: بدنبال خبر دریافتی مبنی بر مباشرت فردی در تهیه و توزیع پارچه قاچاق ، اکیپی متشکل از ماموران پلیس آگاهی ، بازرسان اتاق اصناف و نماینده تعزیرات حکومتی به انبار نگهداری کالای این فرد مراجعه و دربررسی های انجام شده مقدار 28 هزار متر پارچه قاچاق کشف و ضبط شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: با رسیدگی به این پرونده و محرز شدن تخلف قاچاق ، حکم به ضبط کالای کشف شده به نفع دولت و پرداخت مبلغ دو میلیارد و 651 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت صادر شد.
خبرنگار: مریم سلیمانی **انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.