به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار تیم فوتسال جوانان شهرداری رشت موفق شد روز چهارشنبه در رشت ،با نتیجه 6 بر 2 برابر حریف خود به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه ، تیم فوتسال جوانان شهرداری رشت بر بازی تسلط کاملی داشت و برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست به یک پیروزی پرگل برسد تا به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست یابد.
همچنین در دیگر دیدار این رقابت ها ، تیم های فوتسال جوانان مقاومت قزوین و دبیری تبریز رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور، از عصر دوشنبه با حضور تیم های فوتسال جوانان شهرداری رشت ، ستارگان طلایی زنجان ، مقاومت تبریز ، شهرداری ساوه ، آروین سقز و دبیری تبریز آغاز شد.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر این مسابقات، به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور صعود می کنند.
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور ، به مدت یک هفته در سالن ورزشی آتش نشانی رشت ادامه خواهد یافت.
مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود که در نهایت ، دو تیم برتر هر منطقه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند.
****
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت : با انجام مرحله اول قرعه کشی جام حذفی باشگاه های کشور ، دو تیم گیلانی به مصاف هم خواهند رفت.
علیرضا وهابی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به قرعه کشی انجام شده ، در مرحله اول تیم های هم استانی دخانیات رشت و داماش گیلان به مصاف هم خواهند رفت.
وی افزود: در مرحله اول جام حذفی باشگاه های کشور ، 28 تیم در چهار منطقه تقسیم می شوند که مسابقات این مرحله، روزهای 16 و 17 مردادماه برگزار خواهد ‏شد.
وی بیان کرد: در مرحله اول رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، قهرمانان لیگ های استانی به همراه تیم های حاضر در لیگ دسته دوم حضور خواهند یافت.
وی ادامه داد: 14 تیم صعود کننده در مرحله دوم با تیم های لیگ دسته اول کشور رقابت خواهند کرد که در این فصل برای هر مرحله جام حذفی، قرعه کشی ‏مجزا انجام می شود.‏
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به این که دو تیم گیلانی در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت ، به طور حتم یک تیم از بین دخانیات رشت و داماش گیلان به مرحله دوم صعود خواهد کرد.
وهابی اضافه کرد: از گیلان چهار تیم در رقابت های جام حذفی حضور می یابند که تیم های دخانیات رشت قهرمان لیگ برتر گیلان ، داماش گیلان نماینده این استان در لیگ دسته دوم ، ملوان بندرانزلی به عنوان نماینده گیلان در لیگ دسته اول و سپیدرود رشت تنها نماینده این استان در لیگ برتر، تیم های گیلانی شرکت کننده در مسابقات جام حذفی کشور هستند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.