فرماندار رشت به بستر های مدیریتی برای بانوان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دختران و بانوان کشور ما باید از این فرصت استفاده کنند تا به جایگاه واقعی خود در عرصه مدیریتی دست یابند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در جمع کارکنان دختر فرمانداری شهرستان رشت با تبریک سالروز میلاد  با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: نامگذاری سالروز میلاد حضرت معصومه(س)به علت ابعاد شخصیت آن حضرت در جهت الگوسازی برای گروه مهمی ازجامعه بعنوان دختران مسلمان است.

فرماندار رشت با بیان اینکه دختران امروز کشور مادران فردا هستند، افزود: امروز جامعه ما نیازمند مادرانی است که در عرصه های مختلف اجتماعی حضور داشته باشند و از اوضاع و احوال جهان اگاه باشند تا بتوانند فرزندانی سالم و صالح و آگاه تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند.

وی افزود: امروز در ایران اسلامی بانوان در میادین مختلف علمی و ورزشی به موفقیت‌های درخشانی دست یافته اند و امیدواریم این افتخارات از جانب دختران کشور ما روز به بروز بیشتر شود. 

شفقی به بستر های مدیریتی برای بانوان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دختران و بانوان کشور ما باید از این فرصت استفاده کنند تا به جایگاه واقعی خود در عرصه مدیریتی برسند. 

وی ادامه داد: زنان و دختران جامعه چشم امیدشان به شما بانوانی است که در ادارات مشغول هستید چرا که این زمینه مدیریتی را شما هایی که در حال خدمت هستید ایجاد می کنید. 

شفقی با بیان اینکه جایگاهی که هر کدام از ما در دست داریم به لطف و عنایت خداوند است گفت: پاسخ شکرگزاری از این نعمت که فرصت خدمت به مردم برای ما فراهم کرده است تلاش و کار بیشتر است تا بتوانیم منافع شهر و مردم شهرستان رشت را فراهم کنیم. 

وی افزود: از همه شما دختران و بانوان فرمانداری شهرستان رشت می‌خواهم که با تلاش و انگیره بیشتر برای پیشرفت شهرستان رشت همت کنند.

در پایان از  10 نفر کارکنان دختر فرمانداری شهرستان رشت تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.