به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا سید جلال سید محمدی در جلسه ستاد ساماندهی ساحل تالش اظهار داشت : پنج محدوده خطرآفرین در حوالی طرح های ساحلی تالش شناسایی و هشدارهای لازم برای خودداری گردشگران از ورود به آنها اعلام شده است.
وی افزود : علاوه بر 40 ناجی غریق ، 40 امدادگر جمعیت هلال احمر و 80 نیروی انتظامی نیز در طرح های ساحلی این شهرستان برای تامین امنیت جانی گردشگران مستقر هستند.
وی متذکر شد: طرح های ساحلی جوابگوی خیل عظیم گردشگران تالش نیست و با توجه به وجود 93 کیلومتر نوار ساحلی در این شهرستان، باید تعداد طرح های ساحلی افزایش یابد.
سید محمدی ادامه داد: امکان ایجاد طرح های سالمسازی دریا در 36 روستای ساحلی تالش وجود دارد و باید نقشه ها و طرح های توجیهی و فنی آنها توسط دهیاران و مسئولان محلی تهیه و برای پیگیری استعلام های لازم و تصویب و اجرا به فرمانداری ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد : تالش، یک سوم نوار ساحلی گیلان را دارد و باید از این فرصت به طور صحیح برای جذب و ماندگاری گردشگران استفاده شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش همچنین با تاکید بر لزوم پاکسازی نوار ساحلی از زباله، افزود: فعالیت طرح های ساحلی تالش زیر نظر گروه های بازرسی، ارزیابی می شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و جاذبه های اقتصادی، طبیعی و گردشگری متنوع در غرب گیلان قرار دارد و همه ساله به خصوص در فصل تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از مناطق مختلف کشور است.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی** انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.