به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان روز دوم این رقابت ها که عصر دوشنبه در رشت ، تیم های بسکتبال نوجوانان گیلان و توابع تهران برابر حریفان خود به برتری رسیدند و با دو پیروزی متوالی ، صعود خود را از این گروه تثبیت کردند.
بر این اساس و در جریان این مسابقات ، تیم های بسکتبال توابع تهران و قزوین رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان توابع تهران موفق شد با نتیجه 57 بر 47 حریف خود را شکست دهد.
همچنین در دومین بازی این رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان پسر گیلان و البرز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم گیلان توانست با نتیجه 55 بر 32 برابر حریف خود به برتری دست یابد.
در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال نوجوانان گیلان بر بازی تسلط کاملی داشت و سرانجام موفق شد با 23 امتیاز اختلاف حریف خود را شکست دهد تا به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت دست یابد.
رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه دو کشور از روز یکشنبه با حضور تیم های گیلان ، توابع تهران ، البرز و قزوین در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شهدای 6 هزار نفره رشت رشت آغاز شد.
تیم های شرکت کننده در این مسابقات به مدت سه روز، به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که با توجه به نتایج کسب شده ، تیم های توابع تهران و گیلان از این گروه صعود کردند.
امروز در آخرین روز این رقابت ها ، تیم های البرز و قزوین به مصاف هم خواهند رفت و تیم های توابع تهران و گیلان برای کسب عنوان نخست این گروه مقابل هم صف آرایی می کنند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور، 32 تیم حضور دارند که در هشت منطقه با هم به رقابت می پردازند و در نهایت، 16 تیم به مرحله دوم راه می یابند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
تیم تکواندو نهالان پسر گیلان در هفته دوم و سوم رقابت های لیگ کشور برابر تیم های کرمانشاه و ملوان تهران به برتری رسید.
رئیس هیات تکواندو گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در هفته دوم رقابت های لیگ تکواندو نهالان کشور که در تهران برگزار شد ، تیم گیلان موفق شد تیم کرمانشاه را شکست دهد.
محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم تکواندو نونهالان پسر گیلان با نتیجه هفت بر سه برابر تیم تکواندو نونهالان کرمانشاه پیروز شد.
وی اظهار کرد: همچنین در هفته سوم این مسابقات ، تیم تکواندو نونهالان گیلان رو در روی تیم ملوان تهران قرار گرفت که سرانجام موفق شد با نتیجه 6 بر چهار حریف قدرتمند خود را شکست دهد.
وی ادامه داد: تیم تکواندو نونهالان پسر استان گیلان با پیروزی در هفته های دوم و سوم رقابت های لیگ کشور ، با کسب 9 امتیاز و به دلیل تفاضل امتیاز پیروزی و باخت انفرادی در مکان چهارم جدول رده بندی این مسابقات در گروه اول قرار گرفت.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های تکواندو لیگ نونهالان پسر کشور ، 24 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و متمرکز با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی تکواندو در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.