رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه مباحثی در خصوص پرداخت‌های هنگفت به برخی رسانه‌ها در دوران فعالیت شهردار سابق رشت مطرح است، گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که به تعدادی از رسانه‌ها در دوران فعالیت شهردار سابق رشت دو میلیارد تومان پرداخت‌شده است و در این راستا و به‌منظور بررسی این موضوع از سرپرست شهرداری تقاضا دارم لیست رسانه‌هایی که این مبالغ را دریافت کردند به اطلاع اعضای شورا برساند تا بررسی کنیم که در قبال چنین پرداخت‌های هنگفتی چه خدماتی توسط رسانه‌های مذکور به شهرداری ارائه‌شده است.
بر این اساس اینکه ریاست شورای شهر پیگیر نحوه هزینه های شهردار سابق و دلایل این هزینه ها باشد حرکتی ستودنی است اما اینکه ایشان براساس شنیده ها عنوان کنند که تعدادی از رسانه ها در دوران فعالیت شهردار سابق دو میلیارد تومان دریافت کرده اند، نشان دهنده عدم اشراف شورای شهر رشت نسبت به عملکرد شهردار منتخب خود و نحوه هزینه های ایشان است.
شورای چهارم نشان داده است که در حیطه نظارت بر عملکرد شهردار و زیرمجموعه اش بسیار ناتوان بوده و بیان کلمه شنیدیم توسط رییس شورا نیز موید این نکته است.
اما ضعف شورای شهر در نظارت بر عملکرد زیرمجموعه اش منافی بررسی نحوه هزینه های شهردار سابق نبوده و باید مشخص گردد که چه رسانه هایی و بابت چه خدماتی چنین مبالغی را دریافت نموده اند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.