در راستای اجرای دستورالعمل جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبنی بر تشکیل کارگروه‌های استانی ارتقاء سطح خدمات در حوزه حمل و نقل مسافربری بین شهری این کارگروه رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای اجرای دستورالعمل جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  کشور مبنی بر تشکیل کارگروههای استانی ارتقاء سطح خدمات در حوزه حمل و نقل مسافربری بین شهری این کارگروه با حضور نمایندگانی از استانداری گیلان، پلیس‌راه، میراث فرهنگی و گردشگری ، شهرداری، رئیس کانون صنفی حمل و نقل مسافر به ریاست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رسماً آغاز به کار کرد.

محمدرضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در نخستین جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان طی سخنانی گفت: تقویت مدیریت منسجم و یکپارچه در حوزه حمل و نقل بین شهری، ایجاد همکاری و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی مرتبط و نیز افزایش میزان رضایتمندی خدمات گیرندگان از مهمترین اهداف شکل گیری کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل ونقل مسافر استان گیلان می باشد.

رئیس کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان گیلان در ادامه سخنان خود گفت: با برگزاری جلسات منظم و مستمر این کارگروه می‌توان با نگاه نقدانه و کارشناسانه دستگاه‌های مرتبط ضمن آسیب‌شناسی حوزه حمل و نقل مسافر ، زمینه شناخت چالش‌ها و معضلات حوزه مذکور و راهکارهای مرتفع کردن آن را فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که جلسات این کارگروه در سه سطح استانی، شهرستانی و منطقه ای  برگزار می گردد افزود: جلسات کارگروه استانی به صورت منظم و هر سه ماه یکبار ودر سطح شهرستانها بصورت ماهانه و جلسات منطقه ای بین استانهای همجوار بصورت شش ماهه برگزار می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان سپس با اظهار امیدواری به اینکه برگزاری این جلسات منجر به افزایش سطح رضایتمندی در حوزه حمل و نقل مسافر گردد گفت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و توریستی استان گیلان جا دارد ضمن برنامه ریزی در جهت ارتقاء هر چه بیشتر سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی دستگاههای ذیربط ، با ترغیب فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و افزایش ایمنی سفر زمینه اشتغالزایی و رشد و توسعه ی هر چه بیشتر استان را فراهم نماییم.

گفتنی است از مهمترین مصوبات این جلسه می‌توان به ساماندهی سواری‌های پلاک شخصی، ارتقاء کیفیت خدمات در سفرهای تابستانی و استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اشاره نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.