غفور نصیری روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار خواهد شد و مجوزهای شورای برون مرزی وزارت ورزش و فدارسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران اخذ شده است.
وی افزود: این مسابقات در بخش مردان ، در بیش از 20 وزن و با شرکت تیم هایی از ایران، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان برگزار خواهد شد.
نصیری با اشاره به اینکه نفرات برتر مسابقات ملی کیوکوشین کاراته سال گذشته، در قالب تیم منتخب ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت، اضافه کرد: حدود یکصد رزمی کار از ایران و 80 رزمی کار از سایر کشورها در این مسابقات با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
نصیری آستارا را میزبان خوبی برای تورنمنت های ملی و بین المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد این مسابقه با حمایت مسئولان، همانند گذشته به نحو مطلوب برگزار شود.
آستارا در سال های 91 و 93 به ترتیب میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و مسابقات بین المللی آن رشته بوده است.

** تیم فوتبال مقاومت سپاه آستارا برابر شهدای نویر انزلی پیروز شد
از سری مسابقات فوتبال لیگ امیدهای گیلان، تیم مقاومت سپاه آستارا در نخستین بازی خانگی خود برابر تیم شهدای نویر انزلی با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار از هفته دوم رقابت ها و با حضور پرشور هواداران تیم میزبان در چمن ورزشی استادیوم وحدت آستارا برگزار شد.
در این دیدار امیر موسوی در دقایق 13 و 39 برای تیم میزبان، و سالار دلاوری در دقیقه 15 برای تیم شهدای نویر انزلی گلزنی کردند و در نیمه دوم بازی، تیم میهمان نتوانست دروازه تیم مقاومت سپاه آستارا را باز کند.
قضاوت این دیدار بر عهده امیر فتحی نژاد، یاسر عباسی و محمد ایمانی بود.
تیم فوتبال مقاومت سپاه آستارا با یک مساوی و یک برد در رده دوم لیگ امیدهای گیلان قرار دارد و در بازی بعدی خود میهمان الماس اسالم تالش خواهد بود.
در مسابقات فوتبال امیدهای استان گیلان، شش تیم در یک گروه با یکدیگر رقابت می کنند و 2 تیم به لیگ امیدهای کشور صعود خواهد کرد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.