به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش به مناسبت هفته بهزیستی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی در فرمانداری این شهرستان افزود: فراگیری نقش بهزیستی، مسئولیت هایی را متوجه این سازمان می کند و اگر کمک های مردمی و حمایت های سایر بخش های حاکمیتی نباشد، قادر به انجام کامل وظایف نیست.
وی اضافه کرد: هرچند که اداره بهزیستی از نظر مسئولیت های سازمانی دارای وظایف مختلفی است اما این وظایف زمانی به سرانجام می رسد که مورد حمایت و پشتیبانی قرارگیرد.
وی ادامه داد: همه ما در مقابل جامعه مسئولیت داریم و باید نسبت به مسئولیت های اجتماعی حساس باشیم و مداخله در چالش های اجتماعی برای مهار و کاهش آنها از جمله این مسئولیت هاست.
رنجکش افزود: ساماندهی و برنامه ریزی با ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف از وظایف بهزیستی است و باید با توجه به نیازها و امکانات به آنها پاسخ دهد.
وی خواستار توانمند سازی جامعه هدف با اجرای برنامه ریزی های آموزشی در شهرستان آستارا شد.
نازنین شهبازی رئیس اداره بهزیستی آستارا نیز در این دیدار خدمات رسانی به افراد تحت پوشش و مقابله با بحران های اجتماعی را از عملکردهای این اداره عنوان کرد.
25 تا 31 تیرماه هفته بهزیستی است و در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی بهزیستی آستارا 634 خانوار مستمری بگیر تحت پوشش هستند.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
دریافت خبر: هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.