در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز ؛ رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها؛ شرکت گاز استان گیلان اقدام به اجرای طرح سنجش «میزان رضایتمندی مشترکین‌خانگی و تجاری شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان گیلان» کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان‌گیلان با اعلام این خبر عنوان کرد: با نزدیک شدن به اتمام گازرسانی در استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی مشترکین سرلوحه کار شرکت قرار گرفته و در همین راستا شرکت گاز استان گیلان هم اکنون 16 پروژه کیفی را در دست اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هدف از انجام طرح نظرسنجی را سنجش میزان رضایتمندی مشترکین و پرسنل شرکت گاز از نحوه ارائه خدمات عنوان نمود و اظهار داشت: این طرح با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه گیلان) اجرا می شود.

وی در خصوص اجرای این طرح گفت: این طرح در 16 شهرستان گیلان، بخش ها و روستاهای تابعه به شیوه نمونه گیری خوشه‌ای چند مرحله ای و با حضور 40 نیروی تحصیل کرده و آموزش دیده در قالب تیم های شهرستانی در حال اجراست.

ظهیری در پایان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم شرکت گاز استان گیلان جلب رضایتمندی مشترکین عزیز می باشد و در این راستا شرکت گاز اقدامات گسترده ای در جهت بهبود کیفی ارائه خدمات به مشترکین انجام داده که راه اندازی سیستم رسیدگی به درخواست ها و شکایات، تلفن گویای 3414 و سامانه تلفنی 2000 جهت پرداخت صورتحساب گاز از جمله آنها می باشد و این شرکت بعلت عملکرد مناسب در زمینه پاسخگویی به مشترکین موفق به دریافت گواهینامه های ISO10002 وISO10004 شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.