به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش عصر سه شنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در فرمانداری این شهرستان افزود: از فعالیت های ورزشی متناسب با ظرفیت های این شهرستان حمایت می کنیم و این امر در معرفی ظرفیت های آستارا برای جذب گردشگران ورزشی موثر خواهد بود.
وی افزود: رویدادهای ورزشی و فرهنگی در آستارا می تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی آن داشته باشد و باید به اقتصاد ورزشی این شهرستان توجه شود و آستارا برای برگزاری مسابقات هندبال کشور آمادگی دارد.
رنجکش با اشاره به کمبودهای زیرساخت ورزش این شهرستان گفت: پیگیر ارتقای سطح شاخص های ورزشی هستیم که احداث استخر شنا بسیار ضروری است و باید هرچه سریع تر به این مطالبه مردم پاسخ داده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این نشست گفت: آستارا با دارا بودن شرایط ویژه جغرافیایی می تواند آزمونه رشته های ساحلی باشد و برای تحقق آن باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
مسعود رهنما گفت: به واسطه حمایت های فرمانداری آستارا، شاهد تحولات خوبی در حوزه ورزش این شهرستان خواهیم بود و در مورد سالن شنای سرپوشیده این شهرستان نیز تمهیداتی اتخاذ شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.