اسفندیار ضیائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: نوریه گیتی بین از مجتمع رشت و سحر پورحبیب از کانون صومعه سرا به ترتیب عنوان برگزیده و شایسته تقدیر را در بخش شعرسرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به دست آوردند.
وی اظهار داشت: با فراخوان مسابقه ادبی (شعر‌سرایی) کودک و نوجوان رضوی، 41 اثر از سوی اعضای مراکز فرهنگی هنری گیلان در دبیر‌خانه استانی جشنواره‌ ارایه و 9 اثر پس از داوری به دبیرخانه کشوری ارسال شد.
وی با اشاره به این که اسامی برگزیدگان جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در بخش های مختلف جشنواره پس از داوری جداگانه اعلام می شود یاداور شد: پیش از این نیز ماهک شکوهمند عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، در پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در بخش داستان نویسی برگزیده شد.
آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) 13 مرداد ماه آینده همزمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، یک‌ کتابخانه سیار روستایی، چهار کتابخانه پستی و دو مرکز فراگیر (ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های خاص) در استان گیلان فعال است.
بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در استان عضو مراکز کانون هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.