به گزارش خبرنگار ایرنا در چهارمین روز از برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان و در سومین دور این رقابت ها که شامگاه جمعه جریان داشت، مسعود مصدق پور استاد بین المللی شطرنج کشورمان توانست التاج سفرلی استاد بزرگ کشور آذربایجان را مغلوب کند و پرهام مقصود لو قهرمان شطرنج ایران در برابر ایوان سوکولف از کشور هلند به پیروزی دست یافت.
همچنین لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج کشور هلند توانست محمدامین طباطبایی استاد بین المللی تیم منتخب شطرنج ایران را شکست دهد و سیدخلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج کشورمان نیز نتیجه بازی را به آلکسی شیروف مرد افسانه ای شطرنج جهان از کشور لتونی واگذار کرد.
در ادامه رقابت ها احسان قائم مقامی کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان در رویارویی با بادور جوابا استاد بزرگ شطرنج از کشور گرجستان و پویا ایدنی شطرنج باز قهار کشورمان در برابر ون یانگ استاد بزرگ شطرنج از کشور چین ، به نتیجه تساوی رضایت دادند .
همچنین رقابت بین لازارو باتیستا بروزون ، استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا و علیرضا فیروزجا استاد بین المللی شطرنج کشورمان به نتیجه تساوی ختم شد تا دو تیم منتخب ستارگان ایران و جهان، در سومین دور از رقابت های شطرنج جام ستارگان به نتیجه تساوی سه و نیم رضایت دهند.
تیم ستارگان شطرنج جهان تا این دور از رقابت های دومین دوره جام ستارگان در مجموع امتیازات تیمی 4 بر 2 و نیم از تیم ستارگان شطرنج ایران پیش است و در امتیازات انفرادی نیز تیم ستارگان جهان با نتیجه 11 بر 9 و نیم در جایگاه بالاتری از تیم ستارگان شطرنج ایران قرار دارد.
بر اساس قرعه کشی انجام شده فدراسیون شطرنج از ساعت 16 امروز (شنبه) بادور جوابا استاد بزرگ شطرنج از کشور گرجستان به مصاف محمدامین طباطبایی استاد بین المللی تیم منتخب شطرنج ایران می رود و لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج از کشور هلند ، با امیررضا پوررمضانعلی از تیم ستارگان ایران مسابقه می دهد.
همچنین آلکسی شیروف شطرنج باز قهار کشور لتونی با علیرضا فیروز جا استاد بین المللی شطرنج کشورمان به رقابت می پردازد و لازارو باتیستا بروزون استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا در برابر سید خلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج کشورمان قرار می گیرد .
التاج سفرلی استاد بزرگ شطرنج از کشور آذربایجان به مصاف پرهام مقصود لو قهرمان شطرنج ایران می رود و ایوان سوکولف هلندی با پویا ایدنی شطرنج باز قهار کشورمان رقابت می کند و در نهایت احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران و کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان بر اساس قرعه کشی با ون یانگ استاد بزرگ شطرنج از کشور چین مسابقه می دهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از 19 تیرماه در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز شده و تا 27 ماه جاری در محل دائمی همایش ها و نمایشگاهی سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه دارد.
انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.