مدیرکل آموزش و پرورش‌گیلان از اعمال نظارت‌های دقیق این اداره کل در فرآیند ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در جلسه شورای پروژه مهر استان، با اشاره به لزوم هماهنگی کارگروه های پنج‌گانه پروژه مهر گفت:با هماهنگی‌کارگروه‌ها و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن برخی نارسایی‌ها، همچون سال گذشته می توانیم سال تحصیلی را بر اساس برنامه از قبل طراحی شده آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تعطیلی مدارس در فصل تابستان، اما آموزش و پرورش با برنامه ریزی همه جانبه همچون، بهسازی مدارس، سازماندهی نیروها و نظارت‌های دقیق در ثبت نام دانش آموزان مهیای آغاز سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ویژگی پروژه مهر امسال یادآورشد: امسال با رویکرد تفویض اختیار به مناطق ، امیدواریم شاهد بروز خلاقیت‌های مدیران شهرستان ها و مناطق در مراسم گشایش هر چه بهتر مدارس باشیم.

حاجتی در پایان با تاکید به نقش تعیین کننده مدیران مدارس در هم افزایی بیشتر فرآیند آموزش و پرورش گفت: مدیران با استفاده از ظرفیت برون سازمانی ، می توانند نسبت به ارتقای کیفیت مدارس و ارائه خدمات آموزشی تأثیرگذار باشند و در این راه شورای آموزش و پرورش پشتیبان بی بدیل مدارس و سایر  مراکز  آموزشی وابسته به آموزش و پرورش است.

نورالله اکبری معاون آموزش متوسطه و دبیر شورای پروژه مهر آموزش و پرورش گیلان هم در این نشست، گفت: به رغم اینکه امسال پروژه مهر به استانها واگذار شده است اما بر اساس مصوبه شورای معاونان ، دبیرخانه پروژه مهر در معاونت آموزش متوسطه قرار دارد.  

وی با اشاره به به حضور 19 مدیر ارشد استانی در بازگشایی مدارس پارسال ، افزود: امیدواریم این روند و استفاده از قابلیتهای سازمانها و نهادها در آغاز سال تحصیلی جدید هم استمرار داشته باشد.

گفتنی است در پروژه مهر 5 کارگروه : ساماندهی و سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و اطلاع رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی برای آمادگی هرچه بهتر آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تشکیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.