با حضور عاشوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در دفتر فرماندار رضوانشهر سید رشید میرفلاع به عنوان رئیس بیمارستان شهدای شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، در این جلسه فرماندار رضوانشهر ضمن خیرمقدم خدمت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هیات همراه گفت: پس از گذشت سالیان سال در دولت تدبیر و امید آرزوی دیرینه مردم شهرستان و منطقه در حوزه بهداشت و درمان محق شد.

 حسنی‌پور با تأکید بر اینکه بیمارستان تازه تأسیس رضوانشهر در بخش‌های درمان و کادر پزشکی دارای کمبودهایی است که با برطرف کردن این کمبودها می‌توان به وضعیت سلامت و درمان این منطقه کمک‌کرد گفت: با استقرار تیم های کارشناسی قوی در این بیمارستان بر تقویت ، تجهیز  و کادر مجرب و متخصص و رفع کاستی ها به منظور خدمات دهی به مردم منطقه اقدام شود. 

وی ضمن تشکر از تلاشها و پیگیری های ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مجموعه همکاران، نماینده حوزه انتخابیه، مدیر شبکه بهداشت ، ائمه محترم جمعه و دیگر مسئولین شهرستان  و استان در تحقق اهداف سلامت و بهداشت و درمان شهرستان ،برای جناب دکتر میرفلاع رئیس جدید بیمارستان آرزوی موفقیت کرد و همدلی و تعامل با پرسنل و مسئولان در جهت پیشبرد اهداف این مرکز درمانی را خواستار شد.

عاشوبی هم در آئین معارفه رئیس بیمارستان شهدای رضوانشهر بر تلاش دولت دکتر روحانی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان اشاره نمود و قول پذیرش بیماران در قسمت دیالیز را تا یک هفته آینده و همچنین نسبت به تکمیل و فعال سازی سایر بخش ها  قول مساعدت برای ارائه خدمت به مردم را داد.

میرفلاع هم طی سخنانی از مسئولین دانشکده بابت انتخاب وی به ریاست بیمارستان تشکر کرد و به اولویت‌های کاری خود در بیمارستان اشاره کرد و گفت: بنده و همکارانم تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف بیمارستان و خدمت به بیماران عزیز خواهیم کرد.

این بیمارستان از سال 1390 در زمینی به مساحت یک هکتار با زیربنای حدود پنج هزار متر مربع در سه طبقه شروع شده که با ظرفیت 32 تختخواب شامل امکانات اورژانس، رادیولوژی، دیالیز، آزمایشگاه، CCU ، ICU ، درمانگاه قلب، زایمان، مردان، کودکان، جراحی، داروخانه و ... است که در فروردین ماه سال 1396 با حضورقاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و نماینده دولت تدبیر و امید مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همچنین سید رشید میرفلاع نائب رئیس انجمن بیهوشی استان گیلان است و سال 93 به عنوان رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان رودبا بوده که هم اکنون به عنوان رئیس بیمارستان شهدای رضوانشهر توفیق خدمت یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.