رحیم عطائی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جوانان دارای مهارت فنی و حرفه ای برای ثبت نام بایستی به سایت دفتر مسابقه های ملی مهارت مراجعه کنند.
وی با بیان این که شرایط ثبت نام و رشته های مورد نیاز در این سایت درج شده ، اظهار کرد: شرایط سنی برای داوطلبان دو رشته ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک 11 / 10 / 72 به بعد و بقیه رشته ها 11 / 10 / 75 به بعد است.
وی با بیان این که بر اساس آخرین آمار 700 نفر از جوانان گیلان برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقه های مهارت ثبت نام کرده اند، خاطر نشان کرد: این مسابقه ها در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.
وی با بیان این که مرحله شهرستانی مسابقه های ملی مهارت 24 تیرماه برگزار می شود، افززود: داوطلبان شهرستانی در صورت کسب حد نصاب نمره مرداد امسال به مرحله استانی این مسابقه ها دعوت می شوند و برگزیدگان این مرحله نیز نیمه دوم آذرماه در رقابت های کشوری شرکت می کنند.
وی بیان کرد: ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، معرفی آموزش‌ های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارتی و ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.
22 مرکز دولتی فنی و حرفه ای و 850 آموزشگاه آزاد تحت نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان گیلان فعال است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.