به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش عصر دوشنبه در بازدید از پایانه مسافربری آستارا اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص آستارا و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان، خدمات دهی در پایانه مسافربری باید به صورت مطلوب ارائه شود.
وی حمل و نقل سریع، ارزان و قابل اعتماد را از مهم ترین پایه های رشد و توسعه شهرها عنوان و اضافه کرد: اصلاح و بهسازی محیط در کنار خدمات رفاهی باید مورد توجه مسئولان باشد.
وی خواستار رسیدگی به کاستی های پایانه توسط شهرداری شد و افزود: شهروندان شاهد اقدامات خوب شهرداری هستند اما این تلاش ها باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.
فرماندار آستارا همچنین با تاکید بر واگذاری برخی خدمات به بخش خصوصی، گفت: ایجاد پایانه ای در خور جایگاه آستارا ، از دغدغه های متولیان و فعالان حوزه حمل و نقل است.
شش شرکت اتوبوسرانی، سه شرکت خودروی سواری و یک شرکت مینی بوس رانی در پایانه مسافربری آستارا مستقر است و روزانه 24 دستگاه اتوبوس، 60 سواری و 10 مینی بوس مسافران را جابجا می کنند.

** آب شرب 2 روستا در آستارا وصل شد
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آستارا از وصل جریان آب روستاهای خسرو محله و سیرالیوه بخش لوندویل این شهرستان با 300 خانوار جمعیت خبر داد.
قاسم کباری با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: با از کار افتادن پمپ تاسیسات آبرسانی، آب این روستاها طی چند روز گذشته قطع شده بود که با خرید و نصب یک دستگاه پمپ به ارزش 60 میلیون ریال، جریان آب وصل شد.
وی افزود: آب مجتمع آبرسانی خسرومحله از چاه تامین می شود و روستای سیرالیوه نیز تحت پوشش آن مجتمع است و برای به روز کردن تجهیزات آبرسانی آستارا تلاش می کنیم.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان قرار دارد و هشت هزار و 478 مشترک آن، تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.