به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها که از دی ماه سال گذشته آغاز شده بود، 9 تیم حضور داشتند که به صورت متمرکز با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم بسکتبال بانوان هیات رشت توانست عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان گیلان را به خود اختصاص دهد.
تیم بسکتبال بانوان چای رفاه لاهیجان در مکان دوم قرار گرفت و تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گیلان مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گیلان را کسب کرد و جام اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به هیات رودسر تعلق گرفت.
در هفته پایانی این رقابت ها و در بازی های برگزار شده ، تیم بسکتبال بانوان صومعه سرا با نتیجه 34 بر هشت رودسر را شکست داد ، دانشگاه گیلان با نتیجه 58 بر 28 برابر بندرانزلی به برتری رسید و هیات رشت نیز به دلیل حاضر نشدن تیم لوشان با نتیجه 20 بر صفر برنده اعلام شد.
در اولین دوره رقابت های بسکتبال لیگ برتر بانوان استان گیلان جام مدافعین حرم ، تیم های بنیان کیفیت فرانگر ، دانشگاه گیلان ، 6 هزار نفره رشت ، هیات رشت ، لوشان ، صومه سرا ، رودسر ، بندرانزلی و چای رفاه لاهیجان حضور داشتند که با انصراف تیم 6 هزار نفره رشت ، این رقابت ها با حضور هشت تیم دنبال شد.
همچنین تیم های بسکتبال هیات صومعه سرا با میانگین سنی 13 سال و چهار ماه و بنیان کیفیت فرانگر با میانگین سنی 16 سال ، جوانترین تیم های حاضر در این مسابقات بودند.
قضاوت این دوره از رقابت ها را پریسا یعقوبی رئیس کمیته داوران بانوان هیات بسکتبال گیلان به همراه بیتا هاشمی ، سمیرا صبح خیز ، مهسا مختاری ، مارال صفاپور ، نیوشا بیگدلو ، هدیه صیاد ، صدف گلمیرزاده ، سونیا هوشنگ و بهاره حق گذار بر عهده داشتند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان از اعزام پنج بانوی کونگ فو کار به رقابت های گونک فو قهرمانی بانوان کشور از روز دوشنبه 19 تیر در سنندج خبر داد .
مجید مهروانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدثه فتحعلی پور در وزن 48- کیلوگرم ، بهنوش سلجوقی در وزن 62- کیلوگرم و رعنا حبیب پور در وزن 66- کیلوگرم اعضای تیم کونگ فو بانوان گیلان را در مسابقات قهرمانی کشور تشکیل می دهند.
وی اظهار کرد: همچنین مهدیه اکبری در وزن 71- کیلوگرم و حدیثه نوری در وزن 81- کیلوگرم دیگر اعضای تیم کونگ فو بانوان گیلان در رقابت های قهرمانی کشور هستند.
وی ادامه داد: مهسا عبدالله زاده به عنوان مربی و معصومه سرعتی به عنوان سرپرست تیم کونگ فو بانوان استان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کنند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: در رقابت های کونگ فو قهرمانی بانوان کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته در سنندج با هم به رقابت می پردازند و امیدواریم که ورزشکاران گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات بتوانند مدال های رنگارنگی را کسب کنند.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کونگ فو و هنرهای رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.