مهدی پورهنما روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :خوشبختانه در این دوره از رقابت ها در کره جنوبی ، علاوه بر حضور قهرمانان آسیایی ، ورزشکاران زبده و معروف اروپایی و آمریکایی این رشته نیز حضور داشتند و به همین دلیل این رقابت ها با مسابقات قهرمانی جهان برابری می کرد.
این قهرمان جوان یاداور شد : در رقابت های پارتکواندو آسیا نیز ، ابتدا برابر حریفی از کشور هندوستان قرار گرفتم که با انصراف این بازیکن به مصاف ورزشکاری از فیلیپین رفتم و توانستم با 20 امتیاز اختلاف حریفم را مغلوب کنم.
پوررهنما اضافه کرد: پس از آن و در نیمه نهایی مقابل تکواندوکاری از کشور آلمان قرار گرفتم و با برتری در این بازی ، در فینال و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف ورزشکاری از کشور روسیه رفتم و توانستم حریفم را شکست دهم و مدال طلا را کسب کنم.
وی که سومین مدال طلای رقابت های پاراتکواندو آسیا را کسب کرده، خاطرنشان کرد: پس از اتمام رقابت های آسیایی، برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی و بازی های معلولان جهان آماده می شوم.
پورهنما خاطرنشان کرد: رقابت های پاراتکواندو قهرمانی جهان مهر ماه در لندن و بازی های معلولان جهان نیز آذر ماه در کشور پرتغال برگزار خواهد شد.
مهدی پورهنما به همراه تیم ملی پاراتکواندو ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی حضور یافت و در جریان این رقابت ها ، در وزن 75- کیلوگرم کلاس K44 به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت موفق شد با شایستگی عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کند.
این ورزشکار شایسته گیلانی ، متولد سال 1374 است که از سن هفت سالگی زیر نظر استاد غلامحسن خداپرستی در رشته تکواندو مشغول به فعالیت شد .وی تاکنون افتخارات بسیاری از جمله طلای جهانی آمریکای جنوبی سال 1391 ، طلای جهانی روسیه سال 1393 ،طلای تکواندو آسیا چین تایپه ، نقره تکواندو جهانی 1389 ، برنز مسابقات باکو سال 1388 را بدست آورده است.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.