به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های این هفته نماز جمعه انزلی با اشاره به فرارسیدن روز عفاف و حجاب که به عنوان روز امر به معروف و نهی از منکر نیز نام گذاری شده است اظهار کرد: متاسفانه وضع حجاب و عفاف در جامعه ما خوب نبوده و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی و ایمانی ما نیست.
وی افزود: همراه داشتن سگ و سایر حیوانات با مردم و چیزهای دیگر از مواردی است که واقعا نمی دانیم چه توطئه فرهنگی ای در حال برنامه ریزی است.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تاکید کرد: با وجود اینکه منکر های مهمتری وجود دارد اما چنین مواردی جامعه را نسبت به مسائل دینی بی تفاوت می کند.
وی با تاکید بر این که در انجام امر به معروف و نهی از منکر نباید برخورد قهری صورت پذیرد تصریح کرد : اما نباید رفتارها نیز به گونه ای باشد که باعث بی توجهی و افزایش بی بند و باری شود.
امام جمعه بندرانزلی در ادامه خطاب به مسئولان قضایی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی بر امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرده اند و بنابراین قوه قضاییه باید از حقوق شهروندی و مطالبه به حق خانواده های معظم شهدا مبنی بر حفظ ظواهر اسلامی دفاع کند.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری موفقیت آمیز رزمایش امنیت و اقتدار پایدار دریایی 96 در دریای خزر اشاره و تصریح کرد: این رزمایش بیانگر اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه آبی خزر بود.
وی با تشکر از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی برای برگزاری موفق این رزمایش افزود: امیدواریم در آینده نیز شاهد موفقیت ها و پیشرفت های بیشتری از این نیروی راهبردی باشیم.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان از کانونهای گردشگری شمال کشور محسوب می شود.
خبرنگار: رضا اکبری** انتشار دهنده: بابایی
7471 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.