مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: ورزشکاران گیلانی در نخستین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی آسیا در تهران 6 مدال کسب کردند.
سعید علیپور افزود: بر این اساس و در پایان این رقابت ها ، دوندگان پیشکسوت استان گیلان موفق به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره این دوره از رقابت ها شدند.
وی اظهار کرد: در جریان این رقابت ها ، در رده سنی بالای 60 سال و در ماده 100 متر، حسین اپرخیده ، در ماده پرتاب نیزه فرامرز احمدی و در پرتاب وزنه ، شعبانعلی پرکار از استان گیلان توانستند به مقام قهرمانی برسند و مدال طلا را کسب کنند.
وی بیان کرد: همچنین شعبانعلی پرکار در پرتاب نیزه رده سنی بالای 60 سال نیز موفق شد مدال نقره و مقام دوم کشور را برای استان گیلان به ارمغان بیاورد.
وی اضافه کرد: در رده سنی 35 سال تا 49 سال نیز ، در پرتاب وزنه مهدی کاظمی و در پرش طول صمد همتی نژاد از گیلان ، به مقام قهرمانی رسیدند و مدال طلا را کسب کردند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان یادآور شد: مهدی کاظمی و صمد همتی نژاد دو ورزشکار شایسته گیلانی با کسب مقام نخست در رقابت های دو و میدانی پیشکسوتان کشور ، به عضویت تیم ملی درآمدند تا در رقابت های پیشکسوتان آسیا در چین حضور یابند.
علیپور خاطرنشان کرد: در نخستین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی مسابقات آسیایی، بیش از 400 ورزشکار از استان های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در تهران با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار سازمان یافته ، در رشته های ورزشی دو و میدانی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.