احداله احدی روز سه شنبه به ایرنا اعلام کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود :ماموران با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی متهم شدند و خودروی ال 90 این متهم را در شهرستان لاهیجان متوقف کردندکه در بازرسی از این خودرو، 27 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم 45 ساله به همراه همدست 40 ساله اش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم شریف گیلان در حوزه مواد مخدر است.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان همچنین یاد اور شد: یک محموله قاچاق شامل دو دستگاه کامیون حاوی 661 دستگاه انواع کولر گازی اسپیلت،ماشین لباسشویی،یخچال،پنکه، ماکروویو، ماشین ظرف شویی در حین تخلیه بار با هماهنگی مقام قضائی در شهر لاهیجان توقیف شد.
سرهنگ محمود قاسمی افزود:ماموران پلیس آگاهی با شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی این انبار کالاهای قاچاق در این شهرستان شدند.
به گفته وی کولرهای توقیف شده فاقد اسناد گمرکی و قاچاق بوده و ارزش تقریبی کالاهای کشف شده در بازار بیش از 20 میلیارد ریال است.
خبرنگار: نظرپور
6029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.